Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ – ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ: ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΜΕΤΡΟ–ΤΡΑΜ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ. ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΤΗΚΕ Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

Καταδικάζει το όραμα κατασκευής ελαφριού Μετρό-Τραμ του Λουκά Τζανή, η Αντιδήμαρχος «δεν το έχουν ανάγκη οι πολίτες!!!» δήλωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Την κατασκευή γραμμής ελαφριού Μετρό-Τραμ από τον Πειραιά έως και το λιμάνι του Κερατσινίου (περιοχή Σκλαβενίτη), ενέταξε στο σχεδιασμό της με τον πιο επίσημο τρόπο η Αττικό Μετρό.

Όπως ανάρτησε στην επίσημη ιστοσελίδα της στις 10/11/2014, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. προχωρά στο έργο επέκτασης προς Κερατσίνι – Πέραμα, με υπόγεια χάραξη σε μεγάλο τμήμα εντός του δήμου Κερατσινίου, κατά μήκος της ιστορικής χάραξης του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος.  Για το έργο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει οι προκαταρκτικές μελέτες από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. .  Σύμφωνα με την εταιρία το έργο τουλάχιστον έως και την περιοχή του Κερατσινίου θα περιλαμβάνει τη διαδρομή λιμάνι Πειραιά έως λιμάνι Κερατσινίου μήκους 3,8 χλμ. και θα προβλέπει την κατασκευή για το συγκεκριμένο τμήμα του έργου έξι (6) νέων σταθμών.


Η ανακοίνωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. σηματοδοτεί τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ των αγώνων των Δημοτών του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας όλα τα προηγούμενα χρόνια, όπως βέβαια και τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ του πρώην Δημάρχου ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ ο οποίος αγωνίστηκε τόσο ως Δήμαρχος (2011 – 2014) όσο και ως επικεφαλής Δημοτικής Κίνησης (2007-2010), για την υλοποίηση ενός έργου το οποίο ελάχιστες πολιτικές και αυτοδιοικητικές δυνάμεις στήριζαν εκείνη την εποχή.
Παρά την δεδομένη έγκριση υλοποίησης του έργου και την επίσημη ένταξη του στον προϋπολογισμό 4,2 δις.εκ.ευρώ της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. για την επέκταση υπόγειων και επίγειων γραμμών ελαφριού Μετρό-Τραμ σε περιοχές της Αττικής, η νέα Δημοτική αρχή εμφανίστηκε κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού του Δήμου μας ΑΝΤΙΘΕΤΗ στην ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ κατασκευής του έργου.

Συγκεκριμένα με μία ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ και πέραν πάσης πολιτικής λογικής (αλλά και λογικής γενικότερα) τοποθέτηση, η Αντιδήμαρχος Τύπου κυρία Συράκου Σταυρούλα, επιτέθηκε στην προοπτική κατασκευής και λειτουργίας γραμμής ελαφριού μετρό – τραμ στο Κερατσίνι τη Δραπετσώνα και το Πέραμα, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ότι η δημιουργία μιας τέτοιας υποδομής καταδικάστηκε από τους πολίτες του Δήμου μας, αφού αυτοί εξέλεξαν στη Διοίκηση του Δήμου την παράταξη της και όχι τον Λουκά Τζανή.
Η Αντιδήμαρχος επέλεξε να προβεί στις παραπάνω δηλώσεις, εντάσσοντας τες σε μία συνολικότερη και επί παντός επιστητού τοποθέτηση της, ενάντια στο έργο, το πρόγραμμα και την αυτοδιοικητική αντίληψη του πρώην Δημάρχου Κερατσινίου Δραπετσώνας.  Φρόντισε  δε, μεταξύ όσων είπε, να δώσει ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ στην κατακεραύνωση του «οράματος» (σ.σ. προγράμματος για να συνεννοούμεθα) του ΙΣΧΥΡΟΥ ΔΗΜΟΥ και του Λουκά Τζανή, επικεντρώνοντας την επίθεση της στα θέματα της ανάπλασης υπέρ της τοπικής κοινωνίας, της περιοχής των Λιπασμάτων Δραπετσώνας με την παράλληλη δημιουργία χιλιάδων θέσεων σταθερής εργασίας για τους συνδημότες μας, καθώς και στην κατασκευή του ελαφριού Μετρό – τραμ.

Στα πλαίσια της επίθεσης της κατά του Λουκά Τζανή διαβεβαίωσε με ΑΠΟΛΥΤΟ και ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ύφος το Δημοτικό Συμβούλιο, ότι το «όραμα» του Λουκά Τζανή, δηλαδή τα έργα και οι προτεραιότητες τα οποία δρομολόγησε κατά τη διάρκεια της θητείας του, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ προτεραιότητες της νέας Δημοτικής Αρχής και κατά επέκταση προτεραιότητες του προϋπολογισμού του Δήμου μας για το 2015, εξαιτίας του ότι τα έργα αυτά καταδικάστηκαν στις εκλογές μαζί με τον Λουκά Τζανή και δεν ανταποκρίνονται στις διαθέσεις και τις ανάγκες των δημοτών.  Επομένως τόνισε, προτεραιότητες του Δήμου μας θα είναι όλα όσα καθορίζει η παράταξη της κυρίας Αντιδημάρχου.
Φυσικά και δεν παρουσίασε οποιοδήποτε κατάλογο αυτών των έργων και προτεραιοτήτων, άλλωστε τέτοιες προτεραιότητες δεν περιλαμβάνονται στο προεκλογικό πρόγραμμα της παράταξης της.

Δικαίωμα της βέβαια να τοποθετείτε όπως αυτή επιλέγει!!!  Οι πολιτικές θέσεις είναι πάντοτε υποκειμενικές. Οι προτάσεις μπαίνουν πάντα στη βάσανο της εξέτασης υλοποίησης τους, το ύφος είναι προσωπικό δεδομένο και χαρακτηρίζει κάθε δημόσιο πρόσωπο (είτε είναι αυτός αστός πολιτικάντης, είτε λαϊκός αγωνιστής).
Η τοποθέτηση της κυρίας Συράκου πιθανά δεν θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον εάν δεν διακατέχονταν εκτός από την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ εις βάρος της προηγούμενης Δημοτικής  Αρχής, αλλά και προσωπικά σε βάρος του Λουκά Τζανή, από ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ και ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. 

Αρνούμενη η κυρία Συράκου την ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ να λειτουργήσει ΑΜΕΣΑ το Μετρό στην περιοχή μας, προχώρησε σε κάθετη ΕΠΙΘΕΣΗ και ΑΝΤΙΘΕΣΗ απέναντι στον κομματικό και αυτοδιοικητικό χώρο όπου ανήκει.  Είναι γνωστό βέβαια ότι η Αντιδήμαρχος Τύπου είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ και υπήρξε υποψήφια βουλευτής του κόμματος στη Β΄ Περιφέρεια Πειραιά κατά τις δύο τελευταίες εκλογικές διαδικασίες.
Οι ιδιότητες της αυτές, καθώς και η τοποθέτηση της εξ΄ ονόματος του συνόλου της παράταξης «ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ», την φέρνουν σε ευθεία ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ  με όσα επί σειρά ετών ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ (εμείς αυτό αντιλαμβανόμαστε), κορυφαίοι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ, σε κεντρικό πολιτικό αλλά και αυτοδιοικητικό επίπεδο. 

Εμείς απλά επισημαίνουμε – για να είμαστε δίκαιοι – ότι ο συνυποψήφιος της Αντιδημάρχου και βουλευτής της Β΄ Πειραιά, κύριος Λαφαζάνης, δίνει εδώ και πολλά χρόνια ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος του, συνεπή και συνεχή «μάχη» ΥΠΕΡ της κατασκευής γραμμής Μετρό στο Κερατσίνι, τη Δραπετσώνα και το Πέραμα.  Ενδεικτικά και μόνο παραθέτουμε (στο τέλος της ανάρτησης μας) σειρά παρεμβάσεων, όπως σχετική ερώτηση του προς τους Υπουργούς ΥΠΕΧΩΔΕ και Οικονομίας  το 2002, δηλώσεις του μετά τη συνάντηση του με τον τότε Πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κύριο Γιαννή το 2009, όπως βέβαια και ερώτηση του προς τον αρμόδιο Υπουργό το 2011.
Ταυτόσημες θέσεις με τον κύριο Λαφαζάνη, εκφράζει  - δυστυχώς για την κυρία Αντιδήμαρχο – και ο βουλευτής της Α΄ Πειραιά κύριος Δρίτσας,  όπως και η Δημοτική Παράταξη «ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ», με την οποία διετέλεσε πολλές φορές υποψήφιος Δήμαρχος στον Πειραιά.  Οι θέσεις του κυρίου Δρίτσα και της Δημοτικής Κίνησης εκφράζονται σε αρκετά Δελτία Τύπου του κόμματος καθώς και  του ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ, έως και το Μάρτιο του 2014 (πολύ πρόσφατα δηλαδή).

Εννοείται ότι η Αντιδήμαρχος φρόντισε να μην αφήσει στο απυρόβλητο και τις αυτοδιοικητικές συλλογικότητες και παρουσίες οι οποίες έχουν την κακή τύχη ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με τον Λουκά Τζανή.  Έτσι λοιπόν η επίθεση της συμπεριέλαβε την Δημοτική Κίνηση «ΠΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ» του γειτονικού Κορυδαλλού, η οποία πρωτοστάτησε σε κινηματικές πρωτοβουλίες για την επέκταση του Μετρό στο Δυτικό Πειραιά και την υποψήφια Δήμαρχο της Κίνησης κυρία Καίτη Κυλάκου, η οποία εκτός των άλλων ήταν και συνυποψήφια της Αντιδημάρχου μας στις βουλευτικές εκλογές.  Την ίδια τύχη προφανώς επιφύλαξε  και στο σημερινός Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά και μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργο Γαβρίλη, εξαιτίας όσων επεσήμανε κατά τη συνάντηση του με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της  ΣΤΑ.ΣΥ.  Α.Ε.

Εννοείται ότι την τύχη των παραπάνω αυτοδίκαια έχει και η υποψήφια Δήμαρχος Σαλαμίνας κυρία Δέσποινα Καρούση,  η οποία υποστηριζόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες εκλογές, έθεσε τον στόχο της διεκδίκησης γραμμής μετρό μέχρι τα Παλούκια μέσα από κοινούς αγώνες με τους Δήμους Περάματος, Κερατσινίου -  Δραπετσώνας και Πειραιά (τρομάρα της).
Και επειδή κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από την «Πολιτική Εκπρόσωπο» της Δημοτικής μας Αρχής, προφανώς άδικο εκτός του Λουκά Τζανή έχει και η πρωτοβουλία πολιτών «ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ» και κάθε άλλη κινηματική πρωτοβουλία (βεβαίως, βεβαίως… κυρία Συράκου).

Όλα τα παραπάνω ΔΥΣΚΟΛΑ εξηγούνται με αυτοδιοικητικά σκεπτικά και προσεγγίσεις. Ίσως βέβαια η ανυπαρξία προγράμματος του ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, η παντελής έλλειψη πρωτοβουλιών και η άσκηση εκ μέρους των στελεχών του καθημερινής διαχείρισης και μόνο, οδήγησαν το συγκεκριμένο  κομματικοαυτοδιοικητικό στέλεχος να εμφανίζει μία ολόκληρη παράταξη να ΕΤΕΡΟΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ προσπαθώντας να ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΣΕΙ όσους την ψήφισαν, απέναντι στις προτάσεις, το έργο και το σχέδιο του μέχρι πρόσφατα Δημάρχου Λουκά Τζανή.

Υ.Γ.1 ειλικρινά δεν ξέρουμε εάν η παρακάτω δημοσίευση δυσκολεύει την κυρία Συράκου και τις προφανείς πολιτικές της σκοπιμότητες, εμείς όμως αισθανόμαστε υποχρεωμένοι να την θέσουμε υπόψη σας

Αττικό Μετρό Α.Ε.

  Επέκταση προς Κερατσίνι
Ταυτότητα Έργου
Διαδρομή
Λιμάνι Πειραιά - Λιμάνι Κερατσινίου
Μήκος Διαδρομής
3,8 χλμ.
Αριθμός Στάσεων
6 νέες στάσεις
Επέκταση του Τραμ προς Κερατσίνι – Πέραμα, με υπόγεια χάραξη σε μεγάλο τμήμα εντός του Δήμου Κερατσινίου, κατά μήκος της ιστορικής χάραξης του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος. Για το έργο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει οι προκαταρκτικές μελέτες.
 ΠΗΓΗ: http://www.ametro.gr

Υ.Γ.2 Εάν αμφιβάλλετε για τα παραπάνω ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ανατρέξτε στις παρακάτω ενδεικτικές δημοσιεύσεις  καθώς και στα ηχογραφημένα πρακτικά του Δ.Σ. στις 12/11/2014.

Γιώργος Γαβρίλης

Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του μετρό προς Πειραιά
Ομιλία Δέσποινας Καρούση στη Σαλαμίνα
Διεκδικούμε το μετρό δυτικά
Θέλουμε το μετρό δυτικά και στην Πλατεία Ελευθερίας
Παναγιώτης Λαφαζάνης
Θοδωρής Δρίτσας - Δελτίο Τύπου
Συνάντηση Λαφαζάνη και Δρίτσα με Πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου